SEĆANJE OSTALO JE

Sećanje ostalo je
jer sve na kraju nestalo je.
Nas nema više
tamo gde smo bili nekad Mi,
sada drugi su postali
Ti,i Ja.
Ostalo je samo sjećanje na nas dvoje,
Nekada mladi bili smo,
puni nadanja i planova,
A sada smo stranci čisti sa ćutanjem na usnama.
Da li smo srećni?
Nemamo pojma.
To drugi neka kažu o nama,
Ljubav drugi bolje vide od nas,
A mi ćemo pored drugih tražiti izgubljene Nas,
što nekad bili smo jedno,
a sada lutamo sa njima,
Ali odvojeno.
Svako za sebe ćutanje ostaje,
jer na kraju samo priče o nama pričaće se.
Šta smo bili Ti i Ja?
to znamo mi
i oni naši sanjivi pogledi.
Sada taj pogled vidim samo na slikama,
i dalje vidim tamo da je neka tajna o Meni,
u Tebi,
ipak ostala.
Čuvaj je,
za neku bolju od Mene,
ona će Tebi biti sve,
a Ti njoj samo propalo vreme,
koje je potrošila pored Tebe.
Vratiće ti se sve,
jer onaj ko ode bez najave,
njemu život tek nastaje.
Bio dobar, ili loš,
život ti uvek da još.
Zato mene traži u drugima,
a o Meni misli noćima,
dosta sam ja govorila o Tebi,
Sada će život da ti priča ono što propustio si odavno
ali sada je nebitno sve,
Jer sve prodje u životu i ne vraća se.





Коментари