NE ZNAŠ NIŠTA O MENI

Ne znam ništa džabe pričaš,
Nekad je dovoljno da me samo pogledaš,
da vidiš znak koji govori umesto mene.
Nekad je hladan i ravnodušan,
a nekad topao i mio iznutra.
Samo pokušaj!
Razumi me.
Svoja sam,
Nisam tvoja,
Niti bilo čija,
Samo sam svoja.
Mudra, i pametna,
za mnoge šašava,i blesava.
Mudro ćutim ne govorim mnogo,ali kada nešto kažem to je ono što mislim,
Nije samo da govorim bezveze.
Jer,
iza mog osmeha
Postoji mnogo samoće koju ne delim sa svima, jer i mene boli ta samoća ubija,
Samo što ja njoj ne dam da me ubije,
Ja u inat njoj živim i ignorišem je.
Inat je moja jačina,
Nemoj da me diraš jer sam samo svoja i ničija.
Poštuj me,
ako želiš da te poštujem,
Ne menjaj me,
Ako ne želiš da ja tebe menjam.
Jer svet ne bi ličio na sebe,
da smo svi isti,
sva sreća pa smo svi različiti.
Nemoj da me menjaš,
već me prihvati ako želiš da ti uzvratim.



Коментари