DESILO SE

Desilo se u životu da nam se putevi razvoje,
da svako bira svoj put i ide naprijed.
Desiće se još mnogo toga,
ali tu nećemo biti Ti i Ja,
već neki drugi ljudi
i sve što budu imali umesto nas,
će biti njihova srećna Sudbina.
Dosta puta
zažalim što ti u zadnjem zagrljaju nisam rekla koliko mi značiš.
Da uz tebe jedino moja duša nekako zrači,
i samo tebe će uvek da privlači.
Da.
Dešava se,
žalimo za onima koji odlaze na put daleki,
Nadamo im se,
da će se vratiti,
dok oni bez najave
odu
i nikad više ne vrate se,
niti se jave.
Kao da umru preko noći,
zaborave ljude kojima su davali obećanja neka,
sa ciljem odu na put daleki,
i nikad više glasa od njih ja čula nisam,
Niti sam im oči po poslednji put više videla.
A patimo znam!
Ego nam je veći od samog srca,
njega slušamo
a dušu zapostavljamo,
jer je lakše pamtiti ko je kome bio sve,
Nego reći Volim te.
Uživaj dok te druge miluju u snu,
Ali znaj jednu stvar,
na Nebu ću ja uvek biti tu.
Na tebe ću misliti,
O Nama ću planirati,
Drugima ću o tebi pričati,
a možda ću ipak ćutati.
Zaslužio sam da mi bude tako,
i nije mi lako dok tebe sa drugim zamišljam,
a sa drugima spavam i u njima Tebe vidim,
i o tebi i dalje sanjam.
Jedina moja
budi mi senka daleka,
dodji mi u san
reci mi da sam ti još uvijek onako drag kao nekada.
Jedina moja
budi mi zvezda daleka,
dodji mi u san i nek tada sve bude kao što je bilo nekada između nas.
Priznajem
tvoj broj čuvam i dalje,
ali se plašim da te pozovem i kažem ti
Dodji mi,
da ti kažem koliko te još uvijek volim.
Budi mi srećna sada sa njim,
i nemoj misliti da te još uvijek ne volim.

Коментари