LOŠ PRIMER

 Sećam se svega

kao da si juče bio tu,

Ja devojčica,

učila od tebe sve ono što mi ne treba u životu.


Hvala ti!

Svaka godina do sad,

 živim primer tvoj

znaj nisi više heroj moj.


Sada sam sama svoj Heroj.

Lutam u životu,tražim muškog lika,

 i molim boga da na tebe, ni malo ne liči.

Nisam tvoja slika,

niti tvoja kopija!



Loš primer si,

žene pored tebe su nevidljive,

a ja imam oči,za sve njih sam tu po strani

gledam,i učim, iz primera njihovih.

Ne znam šta da kažem onoj maloj ja?

od pre dvadeset i kusur godina.


Uči primer devojčice malena,

 imaćeš i ti princa,

 ali ne i loš primer kao ja sada,

 vidimo se kad-tad možda nekada, a možda nikada.

Kad odrastemo, i pogledamo unazad,

svaka suza dječija,

znaj proganjaće ga nekada.


Pusti ga.

Kajaće se kad bude bio sam,

ona četiri zida,što su nekad bila tvoja sada će biti njegova.


Ti sada devojčice moja,

postaješ odrasla žena, i sada si samo svoja.


Oca će tvoja djeca imati lepa moja,

jednog lepog,i sunčanog dana

neće biti magle kao što je bilo meni tokom mog odrastanja!

Bićeš srećna žena!


A on će sa neba da te gleda,

 i da žali što nije tu tada,

kada te najviše treba.

Pričaćeš djeci svojoj ko im je bio deda

možda će ljubiti sliku njegovu, i sanjati o njemu.


Uči ih.

Trebaće im.


 A ti munjo moja,

 oprosti mi reče otac tvoj s'neba

Oprosti,Izvini što nisam bio tu kad ti najviše trebam.


Oprosti!

Munja više nema u tvom životu,

sada će samo sunce, i duga, da ti sijaju

potraži zbog sebe svog najboljeg druga,

da te tješi, i grli, kad hladne kiše padaju.                


Pogledaj često u nebo, Munjo moja najača

Vidiš li me?

Osedeo sam, postao sam beli čovek

Tu sam

negde izmedju Raja, i Pakla,

valjda tako mi treba

zaslužio sam, priznajem.


Budi mi srećna Munjo moja malena-odrasla,

Odavno si žena postala,

al' ćeš uvek biti moja Munja pametna.


Grabi život to nek ti bude navika,

 budi sve ono po čemu te pamte,

Nemoj im dati da te kao mene zaborave.

 




Коментари