ZAMIŠLJAM

Kada godine prođu, ove što su sad
zakucaćeš mi na vrata tražićeš da se vratim,
kao što sam radila nekada.
Jednu radost ću imati,
i za nju ću tada večno živeti.
Vreme je nešto da ti kažem!
Nemoj misliti da te lažem
nisam ti to nikad radila pa neću ni sada,
iako su godine prošle,
ja te volim kao nekada.
Ona devojčica koju si znao
Postala je žena,
i dalje lako ranjiva ali srećna i
sada, možda mnogo više nego što je bila davno.
Prošlo vreme znam.
Zamišljam i sada znaš!
Tebe sa ženom,a sebe sa voljenim čovekom.
Nove ljubavi živimo,
ali nam se suza pojavi kad god se sretnemo.
Pogledi onako isprekidani,
krišom jer za naše ćutanje ne mora da zna niko.
Neka tako i ostane.
Poželim nekad da te ispraćam kao nekad svakog petka
sa zagrljajem snažnim i rečima na usnama, Vidimo se'.
Svaki trenutak je bio večan među nama
Svaki pogled bio je bez treptaja,
Svaka reč kao magija je radila među nama.
Ali sve ima kraj.
Ne traži me među drugim ženama,
jer me nećeš naći u njima ovakva kao ja,
se voli samo jednom, i više nikada.
Budi srećan sa njom, i svakom sledećom
Ali poglede naše nećeš naći u njihovim očima
Suzu pusti,nemoj držati u sebi
jer guši,i suviše boli
ni jedna suza značenja nema više,
jer za nas kraj, i sećanja, ostaše i ne vraćaju se više nikada.
A mogli smo biti srećni do kraja.
Boli i boleće dok mi još mirišeš na zadnji majski zagrljaj.



Коментари