ZA DRUGA

Sećam se dana
i današnjeg datuma
kad javiše mi da te nema,
i da nebo za tebe mjesto sprema.
Od šoka more suza sam za tobom prolila,
Izbacila dušu svoju, u četiri zida svoja i rekla ti 'čekaj nas
Doći ćemo ti jednog lepog sunčanog dana,
kao što je bio ovaj danas.
Dve godine sam suze lila
navikla da te nema više
Evo je šesta po redu je,
suza nemam
čudno je.
Sada samo Sećanja, i Tuga, za tobom mi ostaje
a Bol, se ne briše.
Nisam te zaboravila ne!
Anđele nosim za sobom gde god život me odnese,
Tvoj lik plavi uvek kad pogledam u nebo mi se sa osmehom javi,
A tvoje lice u svakom se pojavi.
Mladost ova bez tebe evo prolazi
svako je otišao svojim putem tražeći sreću
ove prolazne mladosti naše.
Neki su se oženili znaš?
Imaju klince zdrave i prave,
uskoro će novi klinci sjediti u onoj klupi u kojoj si i Ti još davno nekada.
Pamtiću ono vrijeme
Kad nismo znali šta nas čeka
Pamtiću one časove zbog
Kojih smo se gledali iz daleka.
Ono zvono i danas zvoni,
al naše je odzvonilo za zadnji čas
još davno nekada.
Drug moj
čekaj nas gore, gde zvezde sjaje pre zore
doći ćemo jednom i sve ti pričati,
a do tad sijaj noću i plavi se danju, a ja ću se sećati Tebe, i tvog lika
i biti sa tobom u noćnim snovima.



Коментари