ČISTA DESETKA
 
Kažu mi.
Ovakva si,
Onakva si,
Hm šta mi možeš?
Znam čista sam desetka.
 
Znam mnogo  bi dali da mogu ući u moju glavu,
taj svijet realni,
gde istina boli,a laž ne prolazi.
 
Jer kad si samo svoj,
onda ti nađu milion mana
njihovih u tebi,
a ni jednu ne znaju da vide u sebi.
 
Čista desetka znam uvek bila sam.
Zato i imam polomljena krila,
 tuđa su
nisu moja ne.
 
Moja se nalaze u glavi,
a njihova nosim na leđima.
 
Zašto me pamte?
Ne znam.
 
Ali mi je drago
što  ostavljam sa sobom ne izbrisiv trag,
zbog toga znam da sam im nekad bila
zanimljivo lice možda i trač.
 
Pričali su o meni,
ne sumnjam.
 I ja sam  o njima isto ne brigaj.
 
Znaš mene.
 
Nisam od onih koji u tišini pričaju,
a smeju se na glas.
Šta mi to vredi?
 kad više nema nas.
 
Ostala je samo seta,
na prošla davna vremena
Kad bilo je prirodnih boja,
A ne ko sad-
duša puna Nemira i Nespokoja.
 
Nije nikad kraj za Nas
Dok smo Živi, Zauvek bićemo samo
Ti i Ja.


 

Коментари